Ett glatt leende

Tänk att vi överlevde, jorden och dess befolkning lever vidare!
Igår var jag glad som en lärka, inte för att det var sista arbetsdagen innan julledighet och inte för att jag äntligen fått julkänslor utan för att jag träffat 3 underbara pinglor (med ett gästspel av Kvicken) idag. Det började med sen lunch och fika på Lilla hem som följdes av 3 timmar på stan och jag har gått runt med ett leende nästan hela dagen på grund av detta.

Direkt efter stan bar det iväg hem till mamma för att äta taco och fira Mattias. Ett väldigt trevligt besök med många goa skratt, sjuk "familj" man har men det är ju bara trevligt.

Nåja, här kommer lite bilder från eftermiddagen i lilla staden som är mitt hem aka Motala.

Fotoalbum | |
#1 - - Liza:

Saknar er

Svar: Saknar dig också! Kan du komma på nyår?
Johanna Karlstedt

Upp