Massa pengar och en joggingtur

Imorgon är det löning och jag behövde storhandla så jag tänkte vara smart och handla idag istället för imorgon för att slippa allt folk. Vilket jag gjorde. Handlade alltså, inte slippa allt folk, det var inte för mycket folk men det var mycket folk. Iallafall. Idag var dagen då jag äntligen fick storhandla. Har inte gjort det på flera månader för att jag inte behövt helt enkelt. Men idag gjorde jag det och det var kul! Mindre kul att det kostade mer än vanligt men det är ju sånt man får leva med liksom. Det blev ju mycket i kundvagnen iallafall.

Dessutom var det dagen med stort D idag. Efter en ganska lång tids sjukdom tog jag återigen på mig joggingskorna och joggade en runda i skogen. Jag tog det lugnt (vilket var bra för jag känner mig inte helt frisk ännu) och det var så skönt. Så på söndag blir det ut i spåret igen!

Och det var allt för idag gott folk. Roligt om du orkade läsa mitt babbel ända hit ner...
Träning, Övrigt | |
Upp