Hmm...

Sitter som ett mähä framför datorn och försöker hålla mig vaken. Går sådär.

Måste bara berätta lite om min träning. I måndags testade vi med att åka till gymmet senare på kvällen istället för direkt efter jobbet och hållet höll sig borta och det gick bra att jogga/springa. Tyvärr så var det fullsmockat med folk (fanns väldigt få band osv. som var lediga) så jag håller mig till att åka direkt efter jobbet...

Vilken jag gjorde igår och idag och det gick hur bra som helst, för bra nästan. Igår stod jag på bandet i 45 minuter och idag blev det 50 minuter! Så jäkla bra gjort av mig!
Men det bästa av allt är att hållet höll sig borta, fick iofs lite småhåll både idag och igår men det gick ändå att fortsätta att jogga, så himla bra alltså. Nu hoppas jag på att det håller i sig så att jag kontinuerligt orkar jogga i mer än 30 minuter utan att behöva vila mellan eller så.

Efter joggingen idag så tränade jag överarmarna litegrann och när jag kom hem så fick jag skyffla bort massa snö. Så nu är jag helt slö i hela kroppen (och i huvudet) så det ska bli skön med helg!
Träning | |
Upp