Bada, bada, bada

Igår bestämde jag mig för att fota en bild i timmen men jag har ångrat mig och tänker inte lägga upp bilderna här, blir så många då. Istället lägger jag upp 3 stycken bilder från igår.



Jag började med ett löppass. Efteråt (och under tiden) rann svetten och jag såg ut som en tomat i ansiktet. Men glad var jag allt ändå. Kollar ni nära så ser ni svettdroppar i pannan...



Jag är ingen sådan som är vid stranden och lapar sol, blir så himla rastlös.
Men jag har spenderat de senaste dagarna ute i Råssnäs (är gräsplan så man slipper sanden = stort plus!) och solat litegrann och badat en del. Det är så bra där för när man börjar bli rastlös så är det bara att ta sig ett dopp och ta en simtur på det. Det är ju så djupt där så det är bara att simma direkt. Bad + träning i ett är ju super liksom!



Igår valde vi dock fel dag för att ha en heldag i Råssnäs. Efter några timmar började mörka moln trilla in så då cyklade vi hemåt.
Fotoalbum | |
Upp