Oj oj oj...

... vilken underbar dag det har varit och då menar jag inte bara vädret!
Den började med att jag joggade intervaller ute på Råssnäsudden. Det gick både bra och dåligt men det kändes bra ändå. Sen var det bara att åka hem och klippa gräset, ta en dusch och möta upp mamma på stan för en lunch. Lite affärer blev det också och mamma handlade en topp och jag en klänning (!) och en topp jag också.

Efter det så tog jag cykeln ner till hamnen där jag mötte upp Anna. Vi parkerade cyklarna och gick en runda. Väl tillbaks i hamnen så köpte vi oss lite glass som vi glatt mumsade i oss. Sedan följde jag med Anna en bit innan jag vände cykeln och cyklade hemåt.

Just nu sitter jag och redigerar bilder och letar efter bilder att skicka in till en fototävling som Motala Kommun har, tror inte att jag vinner men man har ju ingen chans om man inte skickar in. Dessvärre så ska de vara inne senast 00:00 idag och som vanligt så är jag ute i god tid... aja, bäst att fortsätta med det. (Bjuder på en ihonebild från idag.)

Uppdatering: Hann inte ladda upp alla bilder i tid till tävlingen. Man kunde bara ladda upp en i taget så det tog längre tid än jag trodde. Men men, så är det när man är tidsoptimist...

Motala från nya bron.
Fotoalbum | |
Upp