...

För bara några minuter sedan så kom jag på att man ska filéa frukterna (speciellt apelsiner och meloner) innan man skär dom i bitar. Bästa idén någonsin ju!

Annars då... är det inte så mycket att hurra för direkt. Kände mig lite krasslig igår och sov som en stock efter jobbet. Från 17-02:30 då jag vaknade och gick och lade mig i sängen igen för att gå upp 05:35 imorse. Kände mig lite sjuk när jag vaknade men packade träningsväskan ändå och drog till jobbet i hopp om att känna mig bättre.

Någon träning/simning blev det dock inte då det känns som att jag är sjuk fast bara litegrann, if that makes sense. Så himla typiskt då jag för första gången förra veckan lyckades genomföra hela träningsschemat för första gången. Säkert därför jag blev sjuk. Oh well. Bara att ta nya tag (hatar det uttrycket!) och kämpa vidare.
Övrigt | |
Upp