Vecka 4 - träning

Veckans träning


Måndagar: Intervallträning, löpning
Tisdag: Box och zumba
Onsdag: Löpning 5 km, ha som mål att förbättra tiden hela tiden
Torsdag: Simma eller Funtional Toning
Fredag: Intervallträning och core-pass
Lördag: Vila
Söndag: Promenad

Måndag: Hade tänkt springa utomhus efter jobbet idag men då jag inte hade med mig kläderna till jobbet så åkte jag ju hem emellan. Och som vanligt så slutar det med att jag är lat och inte ger mig ut. Kan bero på att jag inte riktigt har känslan för att springa just nu. Det plus att jag var trött som bara den. Så jag skyller på det.

Tisdag: Gick med Sandy på Boxen och shit vad kul det var! Men nästa gång blir det mindre skratt och mer kämpaglöd tror jag. Zumban var också kul som vanligt, härligt att jag börjat lära mig alla steg, blir bara fel ibland.

I onsdags kände jag mig lite hängig så jag gick en promenad istället och i torsdags simmade jag i en hel timme. Kändes gött. Minns inte riktigt i fredags men tror jag var trött i kroppen så jag lyssnade på den och skippade träningen. På lördagen vaknade jag upp med halsont och söndagen bestod av feberyra, därav såklart ingen träning :(
Träning | |
Upp