Bra VS Dåligt

Bra: Gårdagen, allt gick lekande lätt på jobbet (typ) och det kändes varken stressigt eller som att vi inte skulle bli klara i tid till semestern. Det kändes bra med andra ord. Cyklade till ett nytt ställe och sprang för en gångs skull. Superkul var det också tror att hållet kom rätt snabbt men jag sprang på ändå.
Cyklade till Willys på vägen hem och hittade en sak som jag längtat efter länge nu. Sedan cyklade jag hem i regnet och det gjorde inget att jag blev blöt för det är ju bara vatten.

Dåligt: Idag, Varit sjukt trött hela dagen, pms:ig, allt på jobbet gick skit skit skit och jag vill verkligen inte jobba på lördag och inte jobba kväll nästa vecka. Vill ha semester. NU! Kommer dessutom hem till ett diskberg jag inte orkar ta tag i och en lägenhet som behöver städas. Och lite olika "måsten" som jag varken har energi eller entusiasm/inspiration till.

Vinnaren: Helt klart gårdagen.

Fotoalbum | |
Upp