Motalaklipp och 28 år

Efter två rätt så jobbiga dagar på jobbet så var det väldigt skönt att komma ut på en joggingtur i det underbara vädret igår. Passade på att filma lite också när pulsen blev för hög och ikväll har jag suttit och klippt ihop filmen. Den blev lite längre än vad jag tänkt men så får det vara. Det är rätt kul att filma olika klipp och göra det till en "film". Kanske borde gå en filmkurs och göra mer avancerade filmer. Näe då, så kul är det inte.

Jag passade även på att stanna på Östenssons och köpa en glass, svenska jordgubbar och så ville jag ha en minitriss också. Men då bad hon om leg och det hade jag ju inte med mig. Tänka sig, jag är 28 år och måste fortfarande visa leg. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte...

Iaf, här kommer filmen. Och som vanligt tryck på kugghjulet och välj HD kvalité.

Rörlig bild, Övrigt | |
Upp