munduko.blogg.se/arkiv

2009-10-17

Publicerad 2012-09-07 17:45:27 i 2009oktober,

Idag har jag varit på Åby och sett på trav. Min bror körde i SM-loppet för lärlingar men tyvärr så gick det inte så bra. Men livet går vidare. Här har ni fem bilder. Min favorit är nog nummer 2. Synd att bakgrunden inte är full av himmel bara. Fast det går nog att göra om i photoshop, då kanske det ser ut som i reklamen...







Ibland känner man sig bortglömd och mindre önskvärd än vad man kanske är. Man kan bli sårad av en ganska simpel sak av de man tror tycker om en. Kanske är det så. Kanske inte. Jag vet bara att i vanliga fall så brukar jag ha gått vidare dagen efter. Men efter de 3-5 veckor som varit så vet jag inte hur jag kommer känna imorgon. Det får tiden utvisa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela