munduko.blogg.se/arkiv

2009-12-20

Publicerad 2012-09-07 21:43:56 i 2009december,


Idag åkte jag ut till Degerön för att gå i skogen bland all snö. Min äldsta kusin Olle följde med ut (det tyckte nog mamma var bra, hon trodde jag skulle gå vilse annars) och det var en väldigt trevlig promenad!

Vi såg spår i snön från olika djur, bl.a älg (+ en kalv kanske?), hare, rådjur och troligtvis ett lodjur, de avtrycken såg lite för stora ut för att vara från en katt...
Dessutom hittade Olle ett träd som en bäver eller två hade varit på. Märkte ni rimmet? :P

Nu ska jag gå och fixa lite varm oboy och medan jag dricker det så ska jag nog leka lite med bilderna jag tog idag. Så titta in lite senare igen så kanske jag fått upp fina, vita vinterbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela