USA - Venice

När vi ändå höll på att promenera så fortsatte vi bort mot Venice Beach. Där möttes vi av uteliggare och folk som stod och sålde olika saker. Första intrycket var väl sådär och jag förstår varför man inte ska vara i Venice efter att det blivit mörkt. Men samtidigt så gillade jag området. Vi gick förbi Muscle Beach som jag konstigt nog inte har någon bild på och förbi skate parken där vi stannade en stund och tittade på de som åkte. Sedan gick vi tillbaka till Santa Monica.





Jag minns inte riktigt vad vi gjorde efter Venice men dagen efter gick vi på 3rd Street Promenade och efter det försökte vi hitta Stadshuset vilket vi inte lyckades med så vi åkte till Farmers Market istället. På kvällen hämtade vi upp Tommy igen och åkte och åt middag. Har inte så många bilder från den här dagen då jag var rätt trött på att fota men 3 stycken iphonebilder har jag (varav de sista två är Mattias).

Usa 2016 | |
Upp