munduko.blogg.se/arkiv

2009-06-07

Publicerad 2012-09-07 14:47:27 i 2009juni,

Idag började jag med att planera dagens fotografering för att sedan möta upp Sabina och Lisa för en fotosession med temat vattennymf. Har kollat igenom bilderna nu och gjort en första rensning och det fanns en del bra bilder. Får se när jag får tid till att göra en andra rensning för att sen redigera bilderna litegrann. Under tiden så får ni två stycken "behind the scenes" bilder att kolla på så länge.



Efter fotograferingen så var det dags att bege sig hemåt för att göra sig iordning för att sedan bege mig iväg tillsammans med mamma och mormor till Luxorrondellen här i Motala för vi hade finbesök - nämligen Joe Labero himself.
Det var en helt magiskt föreställning med mycket trolleri och många skratt. Vid ett tillfälle skrattade jag så mycket att jag fick ont i magen. Hej icke existerande magmuskler liksom. Så får du chansen att gå och se Joe Labero uppträda så rekommenderar jag det starkt!

Vid 23-tiden så skulle Sabina ut på promenad med hunden Viggo och undrade om jag ville hänga på. Sagt och gjort så möttes vi upp. Lite senare måste det ha varit ödet som hade en roll med i spelet för när jag nästan var hemma så såg Sabina och jag en katt. Jockes (min mammas pojkväns son) katt Felix har varit på rymmen i mer än en vecka nu och då kom jag att tänka på att det kanske var han.

När jag kom hem så frågade jag mamma och Putte (mammas pojkvän) hur Felix såg ut och de trodde att det kunde vara han. Så Putte och jag tog cyklarna och tog oss iväg ut och letade. Vi hittade honom och bad Jocke komma för att se om det verkligen var Felix. Tyvärr blev "Felix" ivägjagad av en annan katt innan Jocke hade hunnit komma till oss. Men då ringde Jocke och sa att när han hade gått en bit utanför hemmet så kom Felix springandes.

Om det var samma katt som vi sett eller inte förtäljer inte historien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela