munduko.blogg.se/arkiv

2009-07-13

Publicerad 2012-09-07 15:03:08 i 2009juli,

Livet i Brasilien (Brasilia) frodas, solen skiner och jag kan inte skriva a, a och o med prickar. Min lilla dators batteri ar namligen slut sa jag anvander Irinas just nu eftersom jag inte orkar ladda min...
Igar var vi pa en vattenpark en och en halv timme fran Brasilia och det fanns bland annat en grotta som vi gick till. Vattnet var lite kallare an i Sverige men det gick att bada iaf. En helt underbar plats! Bilder kommer nar jag har kommit hem igen.

Idag skulle vi till ett zoo men det far bli imorgon istallet eftersom det maste bli en heldag. For idag ska vi aka och shoppa och det tar ju ett tag.

Orkar inte skriva vad vi gjort utan det kommer dag for dag uppdatering nar jag kommer hem men jag har iaf traffat Jack Sparrow och fredag - lordag ska han visa oss runt nagonstans och vi ska campa. Kommer att bli kul!

Hoppas att ni har det bra i Sverige och att ni inte saknar mig for mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela