munduko.blogg.se/arkiv

2009-09-06

Publicerad 2012-09-07 17:16:00 i 2009september,

What I've been up to this weekend

Skrev rubriken ovan och sedan blev det blankt. Vad sjutton har jag gjort liksom?
Men så kom jag på det. Jag har bland annat varit inne i Kungsbacka både igår och idag. Igår åkte Emma, Linnea och jag in till ett köpcentrum för att shoppa lite. Jag ville köpa en växt men kom hem med det ni ser på bilden (bl.a. en tubrullare! Som jag har letat i typ över 2 år. Billig var den också, endast 15 riksdaler).

Idag åkte jag in igen med Linnea. Den här gången för att handla till Haket (caféet vi T1:or driver). Det blev mycket handlat och sedan for vi hem för att äta lunch och sedan gå till glassbaren med en del folk. Det var sista dagen de hade öppet så köpte man två kulor så fick man den 3:e på köpet. Topping och strössel var gratis och så även kaffe om man ville ha. Jag körde på mjukglass med chokladströssel.

Efter kvällsmaten så gjorde vi tårta eftersom Yuri fyllde i fredags. Den blev god så förhoppningsvis blir det fler tårtor i framtiden.

Avslutar med två små bilder från vårt glassätande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela