munduko.blogg.se/arkiv

2009-11-01 - Hej November

Publicerad 2012-09-07 21:06:43 i 2009november,


Ytterligare en bild på söta Liza från veckan. Vad tycks?

Jaha, då var det dags november. 1:a november i slutet av veckan, en söndag. Min vecka har bestått av promenader, fotografering, biobesök och halloweenfest + utgång. En trevlig vecka? Jodå, det måste jag faktiskt erkänna.

Men trots en rätt så mysig vecka så är det ändå något som är lite fel. En sak vill jag inte gå in på men en annan sak är promenader. Om ni minns så skulle jag gå 7 timmar i veckan, alltså i genomsnitt 1 timme per dag. Men så har det inte blivit tyvärr (2½/7). Men jag börjar om på ny kula imorgon men med lite ändringar. 30 min per dag, antingen simning eller promenad. Blir det mer så är det bara ett plus. Nu kanske jag lyckas bättre (för ska man gå en timma så blir det jädra långt!)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela