munduko.blogg.se/arkiv

2009-11-28

Publicerad 2012-09-07 20:52:16 i 2009november,

På stan idag

Idag var jag på stan med mamma. Köpte bl.a. det som syns på bilden nedan och av mamma fick jag ett par pyjamasbyxor. De är från Lindex och kostar endast 49 kr idag och imorgon. Väldigt mysiga och sköna är dom!

Ikväll har jag haft lite "kvalitétstid" med Putte och Mattias. Jag gjorde en kladdkaka som faktiskt blev lyckad trots dåligt recept. Efter det så åkte Mattias och Putte gick och lade sig så jag såg Eragon på tv:n. Någon som vet om det kommer att komma en uppföljare?

Nu ska jag sova. (Vilket stor mellanrum jag har mellan stortån och den andra tån på bilden. Var tvungen att kolla på foten och kan tala om att så är det inte i verkligheten...) God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela