munduko.blogg.se/arkiv

2009-12-18

Publicerad 2012-09-07 21:44:29 i 2009december,


Idag sov jag lääänge och vid tio i två skjutsade jag mormor till sporthallen och begav mig vidare till stan för att klippa mig. Skönt att bli av med lite hår...

Sen gick jag en runda på stan och hamnade inne på Gina där det slank ner 3 klädesplagg. 597 riksdaler gick kalaset på. Sen åkte jag hem och åt och sedan drog vi och handlade. Både på Netto, Maxi, Willys, ÖoB och Östenssons.

En snabb sväng förbi Mattias blev det också och efter att jag kom hem så har jag suttit vid datorn hela kvällen. Jag avnjöt en kopp varm oboy för att värma min kalla kropp och ömma hals... Nu blir det ett till avsnitt av Veronica Mars och sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela