munduko.blogg.se/arkiv

2009-12-31 - En sammanfattning

Publicerad 2012-09-07 21:41:55 i 2009december,



Gjorde du något i år du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hem igen och åkte till brasilien för att träffa mina vänner som jag inte sett på 6,5 år. Började på folkhögskola, hoppade av och flyttade hem igen för andra gången.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, förutom att komma ihåg hela året och göra en årssammanfattning. Det löftet höll jag inte.

Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år?
Nope, men en gammal kompis är gravid.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!

Vilka länder besökte du?
England, Brasilien. Hmm, tror det bara var dom. Eller Holland också ju!

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Fler resor och mitt positiva jag tillbaka.

Vilket datum år 2009 kommer du alltid att minnas?
Den dagen då jag hade landat i Sao Paulo och såg Laila och Irina igen
Vad var din största framgång 2009?
Hmm, ingen tror jag.

Största misstaget?
Börja på Löftadalens folkhögskola.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld två gånger på 3 veckor. Inget kul.

Bästa köpet?
Resan till Brasilien!

Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till Brasilien.

Gjorde någon dig riktigt glad?
Glad ja, men riktigt glad, nej.

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2009?
Många.

Var du gladare eller ledsnare i jämförelse med tidigare år?
Ledsnare, iaf efter sommaren tills nu.

Vad önskar du att du gjort mer?
Öppnat upp mig mer och rest till fler ställen samt varit mer positiv.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mig själv, haha. Näe men varit mindre asocial.

Hur tillbringade du julen?
Men min familj och släkt på landet.

Blev du kär under 2009?
Nope.

Favoritprogram på tv?
Supernatural

Största musikaliska upptäckten?
Erik Grönwall

Något du önskade dig och fick?
Allt som jag önskade mig i julklapp fick jag, förutom ett missförstånd när det gällde en bok.

Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det.

Årets bästa film?
Harry Potter och halvblodsprinsen

Vad gjorde du på din födelsedag?
Kommer inte ihåg.

Bästa boken du läste i år?
The notebook

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer tid med mina brasilianare :P

Vilken kändis var du mest sugen på?
Jensen Ackles

De bästa nya människorna du träffade?
Linnéa, Heitor och Agnaldo

Vad fick dig att må bra?
Resor

Vem saknade du?
Efter sommaren, Laila, Irina, Heitor, Agnaldo. Efter skolan började, Sabina och Debbi.

Hur tror du 2010 kommer bli?
I samma gång som 09 verkar det som men jag ska göra det här året bättre än 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela