munduko.blogg.se/arkiv

All my bags are packed I'm ready to go

Publicerad 2012-09-07 17:12:53 i 2009september,

Igår efter att jag skrev gårddagens blogginlägg och även idag så har jag vänt både upp och ner och åt alla håll och kanter och bestämt mig för att hoppa av skolan.
Om det är rätt beslut vet jag inte, men det känns inte rätt att vara här. Jag vill vara turisten och inte den som jobbar med turismen.

Mitt rum är nu nedpackat och det mesta är i bilen och väntar på att få åka hem till Motala. Resten tar jag imorgon och den som lever får se när jag tar mitt pick och pack och kör hem igen.


Visst kommer jag att sakna detta ställe som varit mitt hem de senaste veckorna men jag ser fram emot nya kapitel i mitt liv. Ska bara komma på de först, vad de än må vara. Men som sagt; kommer sakna detta ställe och alla konstigheter som händer (se bara på bilderna i det här inlägget). Kommer även att sakna alla sånger och till och med allt filmtittande vi ägnat oss åt i brist på annat att göra. För Åsa är ju rätt så litet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela