munduko.blogg.se/arkiv

Ett minne som en guldfisk

Publicerad 2012-09-07 15:54:05 i 2009augusti,

Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde igår efter skolan och lunchen. Jag gillar fredagar, 08:40 - 12:00 är inte så tokigt! Speciellt om man har lust att åka hem över helgen för då kommer man inte hem så sent.
Vid 18-tiden så gick vi ner till thairestaurangen istället för att äta middag på skolan. Jag valde som vanligt friterad kyckling med ris (och sötsur sås). Det var gott de första tuggorna men sen var det väldigt smaklöst. Var så hungrig så det var nog därför jag inte kände smaklösheten från början.


Efter middagen åkte de flesta in till Kungsbacka och festade men Yuri, Linnea och jag bestämde oss för att gå tillbaka till skolan och se på film. Vi kollade dock bara på halva för att vi blev sömniga...

Idag har det gått snabbt trots att man inte haft sådär jättemycket att göra.
Jag gick upp runt 08:30, gick ner till tvättstugan och sen till frukosten. Tog sedan hand om tvätten och så åt vi lunch. Fick glass till efterrätt idag så det var gott. Fast lite väl sötsliskigt.

Sedan gick vi en promenad på en timme och in på Ica. Jag köpte nyponsoppa och lite frukt. Kan vara bra att ha trots att vi får mat två gånger om dagen här. Linnea köpte mjöl och andra ingredienser och efter middagen bakade vi chokladmuffins och kollade på film. Det blev en till film efter det och sen tillbaka till rummen igen.



Det var min dag, hur var din?
(Som en parantes kan jag tillägga att jag inte riktigt tycker om att skriva såna här texter. Det låter så tråkigt på något sätt, speciellt nu när jag inte har bilder. Men det kommer. Batterierna i musen till stora datorn tog slut och givetvis glömde jag ta med fler batterier. Så det blir inga bilder fören imorgon då vi ska in till Kungsbacka en sväng och handla grejer till Haket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela