munduko.blogg.se/arkiv

I choke on my reply

Publicerad 2012-09-07 15:50:44 i 2009augusti,

Hemma från London och alltid så har jag känt att det är skönt att vara hemma igen när jag kommit hem. Men inte den här gången. Kanske för att det är massa jag måste göra på den korta tid jag har kvar. Och nej, jag är inte döende.

Men på måndag flyttar jag till Åsa (nej, jag ska inte flytta ihop med Åsa, jag känner ingen Åsa) där jag ska börja skolan. Vilket innebär att jag alltså kommer att bo på skolan. Så det är massor som ska hinnas med och människor som ska ses innan det är dags för ännu ett kapitel i mitt liv. Och det ska börjas imorgon

Följ med mig i min morgondag via bloggen för har min självdisciplin mirakulöst fått ett uppskjut över natten så blir massvis gjort och blogginläggen kommer att rulla in.
Tror du mig inte? Det gör du nog rätt i...

Bonnie Tyler - Sometimes when we touch
Låten som ständigt rullas på spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela