munduko.blogg.se/arkiv

Inhandlat

Publicerad 2012-09-07 20:54:41 i 2009november,

Nu har jag fått ordning på Photoshop men mitt ftp program krånglar. Och eftersom jag inte gillar att ladda upp bilderna på blogg.se så kommer det bara en bild nu.
Det är köpte jag på min lilla resa.


1. Ett nattlinne till mig själv (mamma fick ett blått med en delfin på som inte syns på bild)
2. 8 stycken små "jojo'n". Jag var ju tvungen att köpa mig själv (haha)
3. Schoko bons, hur goda som helst! Men dyra! De fanns inte i stan så jag köpte de på flygplatsen, helt klart värt 55 kr!
4. Ett lypsyl som reparerar läppar, svart nagellack, nagellackförstärkare, läppstift, glittrig &nbspögonskugga, två aphuvuden som man sätter på nycklarna och en vit bläckpenna
5. Ett "J" i choklad... det är uppätet nu
6. Klubbor. De har jag inte direkt köpt utan "tog" från hotellet vi bodde på
7. 2 chokladaskar, ska ge dom till de på jobbet eftersom de har slitit medan jag varit borta :P
8. Veronica Mars säsong 2, trodde de var hela men missade att de stod del 2 av säsong 2 =/
9. Inget jag köpt utan presenter jag fick från Laila :D Får se om jag visar vad det var i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela