munduko.blogg.se/arkiv

Where I feel at home

Publicerad 2012-09-07 15:50:15 i 2009augusti,

London here I come! Vi åker här ifrån runt 06:00 imorgonbitti och planet lyfter 09:15 och då flyger jag själv över vattnet till min favoritplats på denna jord - LONDON!

Nu såhär när det snart är dags att åka så undrar jag varför jag åker själv?! Hur kul kan det vara. Jag kommer hem igen på onsdag kväll så 3 nätter och 4 dagar ska jag nog klara av.
Och så är det ju bra att jag åker själv också för nu kan jag ju göra precis det jag själv vill och slipper Big Ben och de vanliga ställena jag redan varit på. Fast känner jag mig rätt så kommer jag nog att besöka de platserna iallafall.

Nu blev det lite mer svammel än vad det var tänkt så jag avrundar nog här.
Världen se upp! Här kommer jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela