munduko.blogg.se/arkiv

2009-07-04

Publicerad 2012-09-07 15:03:39 i 2009juli,

I torsdags var min sista dag på jobbet. Så igår började min semester och ni skulle bara veta hur skönt det är! Nu börjar jag inte fören den 24:e augusti och då inte på jobbet utan på en skola i Åsa dit jag även kommer att flytta.

Men som sagt nu har jag semester och första semesterdagen började med att ta med kusinerna till Söderköping och Smultronstället. Det var mitt andra besök i staden men mitt första på Smultronstället och vilka glassar det finns! Så är du glassugen så åk dit vettja. Dessa två var jag där med (fel öga i fokus på första bilden):



Olle som alltid ska göra sig till på kort, haha.


Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så ska vi åka in till stan. Får se om vi kommer hem med något. Motalafestivalen är i helgen men jag ska inte dit. Kompisarna har inte råd så det är lite tråkigt. Så när jag inte skjutsar mamma ikväll så kommer jag att sitta hemma själv och uggla. Men det är skönt det också ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela