munduko.blogg.se/arkiv

2009-12-02

Publicerad 2012-09-07 21:53:14 i 2009december,

Jag fick en kalender till slut iaf! Mamma köpte en till mig när hon åkte hem efter jobbet igår. Och jag cyklade fort hem från jobbet inatt för hinna öppna första luckan innan 00:00 (slutar 23:50). Och jag hann! Nu är även lucka nummer 2 öppen så jag är på rätt spår.


Har ändrat lite på layouten så att det blir lite mer juligt här på bloggen. Inte så stor skillnad men lite nya bilder och så iallafall.

Bilderna på layouten är faktiskt tagna idag. Jag gick upp tidigt med sikte på att åka och simma och "laga mat" på café world. Men jag sov för länge för simhallen hann stänga men maten hann jag med. Har hunnit med mycket idag. Måste vara för att jag gick upp tidigt, kanske borde göra det fler gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela