munduko.blogg.se/arkiv

2009-11-20 - Hej, här är jag

Publicerad 2012-09-07 20:55:00 i 2009november,

Då är jag alltså hemma igen från min lilla resa i ett av europas länder. Trots blåst och lite annat träligt så har jag haft en mysig resa men imorse när jag vaknade så hade jag ont i halsen. När jag gått av planet i Sverige så kom snorigheten och min förkylning är nu ett faktum. Svininfluensan kanske? Näe, skulle inte tro det! Men febern är nog påväg...

Bilder och sånt kommer, måste bara installera photoshop och dricka en kopp varm choklad först. Så bilder kan ses ikväll eller imorgon om allt går som det ska...

Uppdatering: Givetvis så går inte allt som det ska. Jag kan inte göra något med RAW-filerna så tyvärr så får bilderna vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela