Min helg

Lördagen

- Jobb: Dum som jag var så sa jag ja till att jobba på lördagen, det blev den 3:e helgen i rad då jag jobbat över så nästa helg ska jag absolut INTE jobba.

- Linköping: Direkt efter jobbet så åkte jag hem en snabbis, duschade av mig och satte mig i bilen till Linköping. Där mötte jag upp Anna och vi åt på Subway (vart annars). Bestämde oss för att gå på bio på kvällen så vi köpte biljetter och gick en liten sväng på stan.

Sedan åkte vi till Ikano och Ikea och jag fick inte med mig det jag ville ha hem. Typiskt när man har siktet inställt på att shoppa! Sedan tillbaka in till stan och se Hamilton - Inte utan din dotter. Och den var bra. Speciellt frö mig som inte gillar svenska filmer (men jag börjar sakta men säkert att byta åsikt).
Efter bion råkade vi ta en liten omväg till bilen, jag skjutsade hem Anna och åkte sedan hem till Motala igen.

- Present: Och just det! Anna överraskade mig med en försenad födelsedagspresent! (Jag fyller i april.) Ett jättefint halsband i stenar. Ska ta bild och visa någon dag.

Söndag:

- Träning: Åkte med mamma till actic och medan hon simmade så gick/sprang jag på bandet. Hela 40 minuter blev det och jag sprang rätt mycket av det. Och nu har jag bestämt mig, jag ska åka och springa minst 3 gånger i veckan så jag får upp min kondition (den har blivit lite bättre) så jag orkar springa längre sträcker utomhus i vår.

- Rusta: Efter träningen åkte vi till Östen och Rusta. Och på rusta handlade jag så att det stod det härliga till. Och jag som egentligen inte skulle ha något...

- Hemma: Tvätt och städning stod på schemat och jag har varit rätt flitig, för en gångs skull. Har till och med gjort 3 matlådor, heja mig!
Nu ska jag göra scones och titta på ett avsnitt av Haven. Eller kanske Elementary...
Övrigt | |
Upp