Alila Resort & Spa

Hotellet vi bodde på (Mitsis Alila Resort & Spa i Faliraki) var 5-stjärnigt och hade all inclusive, något jag inte var så sugen på. Alltså det var ju gött att ha sängen bäddad och nya handdukar hela tiden så 5-stjärnigt kan man ju inte klaga på utan det var mer det där med all inclusive.

Jag trodde det skulle vara jobbigt att bara vara på hotellet hela tiden och att jag skulle bli rastlös som bara den. Men det blev jag inte utan det var rätt skönt att bara slappa och ha det gött. Eftersom jag även gjorde tre stycken utflykter så fick man ju se mer än bara området runt hotellet så jag kan definitivt tänka mig att på med all inclusive igen någon gång i framtiden.

Vi var 6 stycken som åkte och vi hade 3 dubbelrum, jag och min bror fick bo i ett av dom.
Såhär såg det ut.

Rhodos 2013 | |
#1 - - Linnéa:

Det var minsann ett stiligt hotell!

Upp