Mina bilder som tavlor

För rätt längesen så skrev Motala Kommun på deras facebook att de sökte efter höst och vinterbilder tagna i Motala av hobbyfotografer. Dessa bilder skulle få hänga på centralstationen och inne på turistbyrån.

Efter en stund beslutade jag mig för att skicka in och fick till svar att de ville använda sig av 2 av bilderna. Blev såklart jätteglad! Sedan blev det lite krångel med upplösningen på bilderna men de skickade iväg filerna till tryckeriet utifall det skulle funka. Sedan hörde jag inte något mer från dom och själv tänkte jag inte mer på det.

Däremot så låg tanken på att mina bilder kanske satt på en vägg någonstans en bit in i hjärnan och typ 2 månader senare tog jag mig till centralstationen för skojs skulle för att se om det hängde något där. Var det inte mina så skulle det ändå vara kul att se vilka bilder de hade valt.

Och vet ni vad?! Det hängde inte bara 2 bilder där som var mina utan 3 stycken! Helt sjukt.
Såhär ser det iallafall ut på centralstationen:


Den till vänster och de två till höger är de som är mina bilder. Minst 2 av dessa ska även finnas inne på turistbyrån men de har jag inte sett med egna ögon.


Här är originalbilderna:


Bryggan mittemot hopptornet i Råssnäs.



Tagen i Fålehagen.



Tagen vid Illersjön
Natur och stad, Övrigt | |
#1 - - Linnéa:

Vad roligt! :) Och det är fina bilder så klart :)

Svar: Tack så mycket :)
Johanna Karlstedt

Upp