Orättvist eller karma?

Då har jag gått och blivit sjuk igen. Jättebra timing också då jag planerat och fixat så att jag och 5 kompisar skulle åka till Boda Borg imorgon men nu får de alltså åka utan mig. Känner mig lite som en reseplanerare/försäljare som donar och fixar men som inte får åka med på resan eller ens får betalt, haha.

Antingen så är livet bara orättvis eller så är det karma som gör att jag inte kan åka med på något som jag velat göra i flera år nu. Tror mest på karma i det här fallet då jag kom för sent till Prison Island i Linköping med samma gäng. Att de får åka själva är alltså mitt "straff" för att jag kom för sent och lät de vänta.

Skämt åsido, jag får se fram emot nästa gång vi åker till Prison Island eller Boda Borg och hoppas att de får jättekul imorgon, men inte för kul utan mig :P
Övrigt | |
Upp