Harry Potter and the Cursed Child

Anledningen till att jag åkte till London förra året (hade tidigare sagt att nu får det vara nog på ett par år) var för att gå på Harry Potter and the Cursed Child! Och den var SÅ JÄDRA BRA! Nu har de precis bytt ut skådespelarna så jag har lust att åka och se den igen men får se hur det blir med den saken...

Man fick inte ha med sig kameran in på teatern så jag fotade lite med kameran utanför när jag hämtade biljetterna på morgonen. Och så smygfotade jag lite inne på teatern med iphonen. Jag hade valt att gå på bägge delar på samma dag men hade ett par timmar på mig emellan föreställningarna så jag köpte med mig en subwaymacka och satte mig i närheten av Trafalgar square och åt. Efter det gick jag in på National Portrait Gallery för att döda lite tid.

Innan jag gick tillbaka till teatern så gick jag till House of MinaLima - en utställning av saker från designduon som arbetade på alla filmer och som ligger bakom stora delar av filmernas grafiska uttryck. Det är något man definitivt måste besöka om man är en Harry Potter nörd. Eller en person som gillar grafiskt helt enkelt.


London 2016 | |
Upp